Jak działamy
OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
Porozmawiajmy
Na tym etapie jesteśmy otwarci na poznanie Twoich potrzeb i oczekiwań. Będziemy zadawać dużo pytań :), by jak najlepiej zrealizować Twoje zlecenie.
02
Zlecenie
Po obustronnej akceptacji zlecenie możesz wysłać na maila.
To co możemy dla Ciebie zrobić
znajdziesz w OFERCIE.
03
Przedpłata
Zaczynamy działać. W trakcie przygotowania dokumentacji do zlecenia poprosimy Cię o dokonanie 100% przedpłaty na podstawie przesłanej do Ciebie faktury pro formy. Zaksięgowanie wpłaty na naszym rachunku bankowym pozwoli nam zakasać rękawy i podjąć kolejne czynności w celu realizacji zlecenia.
Dlaczego prosimy o przedpłaty? O tym przeczytasz TUTAJ.
Mamy wielką moc!
Nasz 9 osobowy ZESPÓŁ pracuje dla przewoźników i spedycji już 10 lat. Jednak transport ponadnormatywny sam sobie jest wyjątkowy i właśnie w wyjątkowych sytuacjach zdarza się, że nie ma możliwości uzyskania zezwolenia bądź z uwagi na skomplikowane procedury jego uzyskania, nie możemy zagwarantować terminu jego przedłożenia.
„Kiedy pragnie się cudu, trzeba umieć czekać”
Gűnter Grass
Na każdym etapie realizacji pozostajemy z Tobą w stałym kontakcie. Wiemy, że mogą pojawić się nieprzewidziane zmiany, jak będzie to możliwe, wprowadzimy je, ale może to generować dodatkowe koszty, o których niezwłocznie Cię poinformujemy.
W każdym momencie możesz się rozmyślić, zrezygnować ze zlecenia – szkoda :(, ale pamiętaj, że już pracowaliśmy nad Twoim zleceniem (KROK 1 – 3), być może już ponieśliśmy koszty urzędowe, ale na pewno ponieśliśmy koszty naszej pracy. W tym przypadku poprosimy Cię o pokrycie wszystkich tych kosztów.
Zawsze pomożemy i zaproponujemy najlepsze rozwiązania, ale pamiętaj: Musisz zaznajomić się z przepisami obowiązującymi w danym kraju, w którym planujesz przeprowadzenie transportu ponadnormatywnego, w tym przepisami o ruchu drogowym oraz warunkami realizacji transportu ponadnormatywnego (warunki wyszczególnione w zezwoleniu), bo to na Tobie spoczywa odpowiedzialność za prawidłową realizację tego transportu.
04
Kończymy pracę
Zezwolenia i pozostałą dokumentację – wysyłamy drogą mailową.
Dokumenty wymagane przez prawo w oryginale przesyłamy drogą pocztową/kurierem.
Pozostałe usługi dostarczamy zgodnie z ustaleniami w zleceniu.
Zlecenie jest zamykane fakturą VAT w formie elektronicznej, którą przesyłamy na wskazany przez Ciebie adres mailowy.
Zapraszamy do zapoznania się z księgowym FAQ.
INFORMACJE DODATKOWE, NIEMNIEJ WAŻNE
W trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług nasze wspólne rozmowy telefoniczne są rejestrowane. Jeżeli mimo wszystko nie wyrażasz na to zgody możemy kontaktować się tylko drogą mailową.
POBIERZ
OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY
OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY – dotyczące pilotaży transportów ponadnormatywnych
Klauzula informacyjna zgodna z RODO
Na podstawie art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r., Nr 119, str. 1 z późn. zm.), informujemy Państwa o sposobie i celu w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe, a także o przysługujących Państwu prawach wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych.
Informujemy, że:
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 RODO lit. a-c.
- Administratorem danych osobowych jest Schwerlast Aleksandra Ledwig z siedzibą na Osiedlu Piastów Śląskich 24/61, w Strzelcach Opolskich (kod pocztowy: 47-100), NIP 756191066, REGON 161235801.
- Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych – biuro@schwerlast.pro
- Celem zbierania danych jest ustalenie warunków współpracy, podjęcie działań przed wykonaniem zlecenia (zapytania ofertowe), jego realizację oraz rozliczeń rachunkowych i podatkowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi. W przypadku ich braku wykonanie jej będzie niemożliwe.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Odbiorcami danych osobowych są obsługujące administratora: firmy kurierskie, hostingodawca, firma obsługująca wierzytelności, wszystkie instytucje przetwarzające dane z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator danych przekazuje dane osobowe do państw trzecich, zapewniających odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, jak również do państw trzecich, które tego poziomu nie zapewniają, korzystając z pośrednictwa firm zapewniających odpowiedni poziom ochrony przetwarzania danych osobowych, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu podjęcia działań przed wykonaniem zlecenia, jego konkretnej realizacji, w interesie i na życzenie osoby, której dane dotyczą, na podstawie odrębnie wyrażonej zgody.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres trzech lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym została zakończona współpraca oraz sześciu lat do celów rozliczeniowych.